Wycieczka orientacyjna, górska 25-26 listopada

Po warsztatach w Warszawie oraz wycieczce orientacyjnej nizinnej, na których poznaliście podstawy orientacji, przyjdzie pora na wykorzystanie posiadanych umiejętności w górach. Na wyjeździe pokażemy wam jak się poruszać w nieznanym terenie górskim, bez szlaku, ale z mapą i kompasem. Na dodatek będziecie się uczyć planowania tras, przygotowywania posiłków na ognisku oraz wielu innych przydatnych w górach (i nie tylko) umiejętności.

Zajrzyjcie przed wyjazdem do materiałów szkoleniowych z orientacji, które od nas dostaliście! Chcielibyśmy żebyście jeszcze raz przeprowadzili kilka ćwiczeń na sucho – wyznaczenie azymutu na mapie, orientacja mapy, pomiar odległości i przewyższeń na mapie.

Jeśli jedziesz na wycieczkę z tej serii po raz drugi, daj o tym znać instruktorom przy robieniu listy obecności (na dworcu).

Informacje o wyjeździe poniżej
Miejsce: Jedziemy na Pogórze Przemyskie oraz w Góry Sanocko-Turczańskie. Teren ten jest niezwykle ciekawy i dość trudny pod względem orientacyjnym. Zależy nam niezmiernie, abyście do tej wycieczki solidnie się przygotowali.

Wyjazd: piątek 24 listopada, wieczór

Zbiórka: piątek 24.11, dw. Warszawa Wschodnia, godz. 19.30. Spotykamy się w hali dworca Wschodniego, po prawej stronie (wchodząc od Kijowskiej), przy budzie z kasami międzynarodowymi.
Jedziemy pociągiem relacji Warszawa - Zagórz.

Powrót: poniedziałek rano (wg rozkładu PKP - W-wa Centralna 6:05; W-wa Wschodnia 6:27).

Kontakt:
Darek 505 544 645


Należy wziąć ze sobą:

Sprzęt:

Karimata, śpiwór (ciepły), kurtka od deszczu (dobrze wziąć również parasol), ciepłe ubranie, ciepła czapka, rękawiczki, mocne buty
Latarka + baterie, menażka, kubek, nóż, łyżka, cienka linka (ok. 5m), termos (0,5-1l)
KOMPAS, ZEGAREK (nie w komórce!), MAPA (obejmująca Pogórze Przemyskie, np. Bieszczady i Pogórze Przemyskie)
Zapasowe worki foliowe
Dokumenty

NALEŻY ZAPAKOWAĆ WSZYSTKIE RZECZY W WORKI FOLIOWE

Jedzenie:

Śniadanio-kolacje:

1 chleb; kiełbasa (200-300g); ser żółty (200-300g); rybki (2 puszki); pasztet (2-3 szt.); warzywa; dżem; krem czekoladowy i inne dobre jadło na kanapki (wg fantazji).

Obiad:

Makaron (100g), ryż (paczka 100-125g), kiełbasa (300g), 1 sos, 1 warzywka w puszkach (groszek, kukurydza, fasolka), cebula, czosnek, przyprawy, 5 torebek herbaty.

Słodycze:
Dużo łakoci!


oraz

1,5l butelka wody